Vi har samlet de vigtigste funktioner her. Har du spørgsmål vil vi hellere end gerne tage en snak om dine behov, og hvordan Boligflow passer ind i din forretning.
Funktioner
Når du først har indtastet den månedlige husleje, så tager Boligflow sig af resten. Huslejen vil årligt blive reguleret uden du skal foretage dig noget som helst.
Automatisk NPI-regulering af husleje
Tilføj ekstra betalingslinjer på opkrævningerne
Automatisk genering og afstemning af opkrævninger

Skulle det ske, at dine lejere ikke betaler til tiden, så fortvivl ej. Vi kan udsende påkrav og ophævelser, som overholder lejelovens frister og foreskrifter. Alt sammen uden du behøver at røre en finger.
Rykkerstyring til tiden
Formuleringer, som overholder lejeloven
Forbedrer din position i fogedretten
Start når du vil

Når du skal udsende en ny lejekontrakt, bliver du taget igennem et opgaveflow, som sikrer du husker og fået taget stilling til alle paragraffer. Du indtaster informationerne, vi generer en gyldig A10-lejekontrakt.
Over 30 forudfyldte formuleringer til § 11 særlige vilkår
Send til digital underskrift gratis
Indsamler fuldmagt til tilmelding hos elleverandør

Du behøver ikke længere finde den helt store lommeregner frem, når der sker fraflytning i dine lejemål. Boligflow opgør lejers saldi og udgifter, samt udarbejder en flytteopgørelse, som der sker enten opkrævning eller tilbagebetaling ud fra. Automatisk, naturligvis.
Indkald til flyttesyn ved ind- og udflytning
Udarbejd flytterapporten hos Boligflow eller MoveOn
Opgør saldi, opkræv og bogfør igennem flytteopgørelsen


Vi ved, at forbrugsregnskaber kan trække tænder ud. Men ikke mere! Oplev et opgaveflow med tre steps, som tager højde for det hele – acontobeløb, reellebeløb, bogføring, tomgangsforbrug, fællesarealer samt mulighed for CSV-udtræk.
Udregning af selve opgørelsen
Udsendelse af opkrævning og/eller tilbagebetaling
Lejer modtager al nødvendig dokumentation
Du kan nu afkrydse alle de tekniske ting, du ønsker i en app - og lidt mere til. Du kan nemlig forbinde Boligflow med dine nuværende systemer, og få dem til at snakke sammen.
Undgå dobbeltarbejde på tværs af platforme
App-marked, som løbende udvides
Nem til- og frakoblingsmuligheder

Boligflow er konstant under udvikling. Branchen flytter sig, og det stiller krav til løbende opdateringer. Derfor lytter vi til vores brugere, når der skal udvikles nyt til systemet. Det kan være nye features, eller tilretning af eksisterende.
Igennem systemet får du adgang til en idébank, hvor det er muligt at indsende idéer og stemme på andres.
På den måde kan vi holde en finger på pulsen og videreudvikle efter, hvad der er størst efterspørgsel på.
Boligflow startede med nysgerrighed om, hvordan basale elementer i ejendomsadministration kan effektiviseres og automatiseres.
Da Tommy (tv) selv var på udkig efter software til sin egen udlejningsportefølje, så han et hul i markedet. Derfor startede han Boligflow sammen med Ulrik (th), med en vision om at skabe en fuldautomatisk værktøjskasse til boligudlejere.
Tilsammen har over de over 25 års erfaring med at udvikle og drive en softwarevirksomhed.
Boligflow er altså skabt af ejendomsinvestorer til ejendomsinvestorer, på et fundament af tung, teknisk kendskab.
Det skal være nemt for dig at komme i gang. Derfor kan du med 3 step oprette dig i systemet, og herefter er du klar til at løfte din forretning til et højere niveau.
Opret din virksomhed med få klik
Tilkobl en bruger
Du er nu klar til start!