Funktioner

Vi har samlet de vigtigste funktioner her. Har du spørgsmål vil vi hellere end gerne tage en snak om dine behov, og hvordan Boligflow passer ind i din forretning.

Sæt opkrævninger og reguleringer på autopilot

Når du først har indtastet den månedlige husleje, så tager Boligflow sig af resten. Huslejen vil årligt blive reguleret uden du skal foretage dig noget som helst.

  • Automatisk NPI-regulering af husleje

  • Tilføj ekstra betalingslinjer på opkrævningerne

  • Automatisk genering og afstemning af opkrævninger

Send påkrav uden at skulle på posthuset

Skulle det ske, at dine lejere ikke betaler til tiden, så fortvivl ej. Vi kan udsende påkrav og ophævelser, som overholder lejelovens frister og foreskrifter. Alt sammen uden du behøver at røre en finger.

  • Rykkerstyring til tiden

  • Formuleringer, som overholder lejeloven

  • Forbedrer din position i fogedretten

Start når du vil

Book et introduktionsmøde, få gratis support under vejs og betal først, når de første opkrævninger bliver sendt ud til dine lejere.
Udarbejdelse af lejekontrakter gjort til en leg

Når du skal udsende en ny lejekontrakt, bliver du taget igennem et opgaveflow, som sikrer du husker og fået taget stilling til alle paragraffer. Du indtaster informationerne, vi generer en gyldig A9-lejekontrakt.

  • Over 30 forudfyldte formuleringer til § 11 særlige vilkår

  • Send til digital underskrift gratis

  • Indsamler fuldmagt til tilmelding hos elleverandør

Store flyttedag bliver en sand fornøjelse

Du behøver ikke længere finde den helt store lommeregner frem, når der sker fraflytning i dine lejemål. Boligflow opgør lejers saldi og udgifter, samt udarbejder en flytteopgørelse, som der sker enten opkrævning eller tilbagebetaling ud fra. Automatisk, naturligvis.

  • Indkald til flyttesyn ved ind- og udflytning

  • Udarbejd flytterapporten hos Boligflow eller MoveOn

  • Opgør saldi, opkræv og bogfør igennem flytteopgørelsen

Vi har en vision om, at alt hvad der kan automatiseres, skal automatiseres. På den måde sparer vi vores bruger for unødvendig tid på administrationen, og frigiver mere tid til det der giver værdi.
- Ulrik Hansen, CTO hos Boligflow
Forbrugsregnskaber, der ikke trækker tænder ud

Vi ved, at forbrugsregnskaber kan trække tænder ud. Men ikke mere! Oplev et opgaveflow med tre steps, som tager højde for det hele – acontobeløb, reellebeløb, bogføring, tomgangsforbrug, fællesarealer samt mulighed for CSV-udtræk.

  • Udregning af selve opgørelsen

  • Udsendelse af opkrævning og/eller tilbagebetaling

  • Lejer modtager al nødvendig dokumentation

Samler alt det, du har brug for under ét og samme tag

Du kan nu afkrydse alle de tekniske ting, du ønsker i en app - og lidt mere til. Du kan nemlig forbinde Boligflow med dine nuværende systemer, og få dem til at snakke sammen.

  • Undgå dobbeltarbejde på tværs af platforme

  • App-marked, som løbende udvides

  • Nem til- og frakoblingsmuligheder

Sammen spiller vi hinanden bedre!

Boligflow er konstant under udvikling. Branchen flytter sig, og det stiller krav til løbende opdateringer. Derfor lytter vi til vores brugere, når der skal udvikles nyt til systemet. Det kan være nye features, eller tilretning af eksisterende.

Igennem systemet får du adgang til en idébank, hvor det er muligt at indsende idéer og stemme på andres.

På den måde kan vi holde en finger på pulsen og videreudvikle efter, hvad der er størst efterspørgsel på.

Ejendomsadministration udviklet af eksperter

Boligflow startede med nysgerrighed om, hvordan basale elementer i ejendomsadministration kan effektiviseres og automatiseres.

Da Tommy (tv) selv var på udkig efter software til sin egen udlejningsportefølje, så han et hul i markedet. Derfor startede han Boligflow sammen med Ulrik (th), med en vision om at skabe en fuldautomatisk værktøjskasse til boligudlejere.

Tilsammen har over de over 25 års erfaring med at udvikle og drive en softwarevirksomhed.

Boligflow er altså skabt af ejendomsinvestorer til ejendomsinvestorer, på et fundament af tung, teknisk kendskab.

Sådan kommer du i gang

Det skal være nemt for dig at komme i gang. Derfor kan du med 3 step oprette dig i systemet, og herefter er du klar til at løfte din forretning til et højere niveau.

  • Opret din virksomhed med få klik

  • Tilkobl en bruger

  • Du er nu klar til start!

Vil du høre mere om Boligflow?