Hvad kan vi hjælpe med?
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du er nysgerrig på Boligflow, har spørgsmål til systemet eller står overfor at skifte administrationssystem.
Ved at indtaste dit telefonnummer nedenfor, vil du blive ringet
op af vores sælgere.





Vi er klar over, at det kan være en stor beslutning at flytte administrationsværktøj.
Derfor vil vi gerne invitere dig med ind i Boligflow, så du kan se systemet an, inden du beslutter dig.
Når du kommer ind i systemet, har vi sat en miniguide op, som tager dig med rundt på de vigtigste funktioner i systemet. Her hjælper vi dig i gang med oprettelse af det første lejemål, og herefter har du fri leg.
Du kan altså se Boligflow an, hvornår du vil, og på egen hånd.

Hvorfor vælge os?
10 Hurtige om Boligflow
- Når lejekontrakten er underskrevet, anvender Boligflow automatisk kontraktdata til at styre driften af lejemålet – fra huslejeregulering og opkrævninger til beskeder til fordelingsselskabet og opdatering af lejerkartoteket.
- Automatiseret opkrævning, afstemning og bogføring - helt uden manuelt arbejde.
- Automatiseret restanceforløb, så du slipper for turen på posthuset. Vores erfarne ejendomsadministrator sikrer samtidig, at alt overholder lejeloven.
- Vi tilbyder flest API-integrationer til branchens vigtigste aktører, så din administration kører problemfrit, uden behov for manuel indtastning eller besværlige filoverførsler.
- Hver måned investerer vi 500 timers målrettet udvikling i at gøre Boligflow endnu bedre for vores kunder.
- Effektivt og automatiseret forbrugsregnskab, med direkte integration til Ista, Techem, Palle Mørch & Wisehome. Boligflow håndterer flytninger, sender acontobeløb, og du afslutter forbrugsregnskabet direkte i Boligflow.
- Boligflows stifter er ejendomsinvestor med 25 års erfaring i tech-branchen og har selv mærket alle branchens udfordringer.
- Du betaler én fast pris, ingen tilkøbsmoduler eller ekstraomkostninger ved brugere, virksomheder eller digitale underskrifter.
- Når du har brug for hjælp, kommer du hurtigt igennem til vores erfarne og kompetente supportteam, som løser 8/10 sager samme dag.
- Gratis onboarding og support, derudover et FAQ-univers med dybdegående artikler.

At vælge en ny samarbejdspartner er en tillidssag, som kommer til at påvirke dig og din forretning i mange år frem. Det er et valg der bør tages med en indsigt i hvem det er, som man skal snakke med i årene frem.
Vi vil derfor gerne invitere dig forbi Aalborg, hvor du kan møde ikke blot vores sælgere, men også vores udviklere, supportere og designere. Hvis du timer det omkring frokost, byder vi gerne på smørrebrød fra den lokale restaurant eller frokost i kantinen.
Vi er sikker på at du vil tage herfra med en god mavefornemmelse, og forståelse af hvad du kan forvente i samarbejdet.